Màrqueting dinàmic o comunicació digital TV
És un element bàsic per a la publicitat en el punt de venda o en la comunicació corporativa
Pantalla TV tradicionalment col·locada en sales d'espera, recepcions d'empresa, stands i fires. Mostren publicitat dinàmica o imatges corporatives alternades, poden col·locar-se fins i tot en menjadors d'empresa, per a la formació contínua dels treballadors. Realitzant canals propis de formació o informatius d'estat del temps o notícies RSS de l'empresa o de premsa.
Fonamental la diferència de la nova comunicació digital per a escenaris on hem de fer l'exposició dels nostres productes i ofertes d'una manera dinàmica i programada des d'un gestor de continguts on ens permetrà programar temps d'exposició de productes i ofertes en format flash, vídeo, o catàlegs virtuals.
Sectors per a la comunicació digital TV
- Recepcions d'empresa mostrant logotip i productes.
- En fires i estands mostrant logotip i productes.
- Showrooms mostrant productes.
- Aparadorisme de comerços anunciant proveïdors, ofertes.
- Entrades de centres comercials mostrant establiments.
- Sector hosteleria amb imatges d'habitacions i preus.
- Sector farmàcies imatges dels seus productes.
- Agències de viatges i els seus destins en oferta.
- Sector serveis amb imatges d'ofertes.
- Centres de negocis, centres educatius, centres esportius.
"La publicitat amb imatges dinàmiques duplica la captació visual i d'atenció del públic davant de la publicitat estàtica clàssica"
Monitors, pantalles, tòtems, displays, gestió de torns amb impressora, displays d'anuncis en vídeo