La versión de su navegador no está debidamente actualizada. Le recomendamos actualizarla a la versión más reciente.

Expositor Led A4 de sobretaula sense cables.

80.000 hores de funcionament i 10 hores d'autonomia.

Expositor Led A4 de sobremesa sin cables. Batería de 10 horas de autonomía.Expositor Led A4 de sobremesa sin cables. Batería de 10 horas de autonomía.


 Cubo de cristal con LedCubo de cristal con Led

Display Led amb el seu logotip i el seu producte il·luminat, girant sobre si mateix. Destaqui al màxim en el punt de venda.

Paneles publicitarios retroliluminados LED

Display Led retroil·luminat de gran impacte visual. suport magnètic de fàcil manipulació.

REACTIVA PUBLICITAT L'AJUDA A VENDRE MÉS.
TRADUCCIÓN - TRADUCCIÓ - ITZULPENA - VERTALING - TRADUÇÃO - TRASLATION - TRADUCTION - TRADUZIONE - ÜBERSETZUNG - 翻譯 - 翻訳 . 번역 - अनुवाद - ПЕРЕВОД - แปล - TERCÜME - PËRKTHIMI -TƏRCÜMƏ - Traduko

enviar e-mail

Regala Porcellanic

Compartir:

Logo Reactiva Publividad

 

Marketing dinàmic

Màrqueting dinàmic o comunicació digital TV

És un element bàsic per a la publicitat en el punt de venda o en la comunicació corporativa

Pantalla TV tradicionalment col·locada en sales d'espera, recepcions d'empresa, stands i fires. Mostren publicitat dinàmica o imatges corporatives alternades, poden col·locar-se fins i tot en menjadors d'empresa, per a la formació contínua dels treballadors. Realitzant canals propis de formació o informatius d'estat del temps o notícies RSS de l'empresa o de premsa.

Fonamental la diferència de la nova comunicació digital per a escenaris on hem de fer l'exposició dels nostres productes i ofertes d'una manera dinàmica i programada des d'un gestor de continguts on ens permetrà programar temps d'exposició de productes i ofertes en format flash, vídeo, o catàlegs virtuals.

 

Sectors per a la comunicació digital TV

  • Recepcions d'empresa mostrant logotip i productes.
  • En fires i estands mostrant logotip i productes.
  • Showrooms mostrant productes.
  • Aparadorisme de comerços anunciant proveïdors, ofertes.
  • Entrades de centres comercials mostrant establiments.
  • Sector hosteleria amb imatges d'habitacions i preus.
  • Sector farmàcies imatges dels seus productes.
  • Agències de viatges i els seus destins en oferta.
  • Sector serveis amb imatges d'ofertes.
  • Centres de negocis, centres educatius, centres esportius.

"La publicitat amb imatges dinàmiques duplica la captació visual i d'atenció del públic davant de la publicitat estàtica clàssica"

 

Monitors, pantalles, tòtems, displays, gestió de torns amb impressora, displays d'anuncis en vídeoMonitors, pantalles, tòtems, displays, gestió de torns amb impressora, displays d'anuncis en vídeo